1:از آنجایی که قبلاها هم در معرفی خودم گفته بودم اول یک جوال دوز به خودمان و بعد یک سوزنکی به دیگران ! از خودم شروع می کنم، از آنجایی بنده انسان صد در صد پاکی نیستم و ایضا چشمانم ! و دارای گناهانی هستم که جز با لطف و بخشش خداوند بخشیده نمی شود و آبرویی هم دارم از پرده داری حضرت حق است.

در ضمن ! انسانی هم هستم دوست دارم به آنچه اعتقاد دارم عمل کنم!

2: در دوسال پیش به گذاشتن نام کامل خواهران در وبلاگ ها تذکراتی را داه بودم و با گسترش شبکه های مجازی لازم می بینم که باز هم بگویم از این معضلی که برخی خواهرانی که ناخواسته و شاید هم خواسته به این معضل دامن می زنند.

برخی از خواهرانی که به لفظ عامیانه با حجاب و چادری هستند، اصلا متوجه نیستند که فضای مجازی هم مثل دنیایی که در آن نفس می کشند می شود هم گناه کرد و باعث به گناه شد و هم ثواب کرد و هم باعث ثواب بردن شد.

لایک به این حجاب زیبا! دمتون گرم خواهر! +تصاویر

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

1:از آنجایی که قبلاها هم در معرفی خودم گفته بودم اول یک جوال دوز به خودمان و بعد یک سوزنکی به دیگران ! از خودم شروع می کنم، از آنجایی بنده انسان صد در صد پاکی نیستم و ایضا چشمانم ! و دارای گناهانی هستم که جز با لطف و بخشش خداوند بخشیده نمی شود و آبرویی هم دارم از پرده داری حضرت حق است.

در ضمن ! انسانی هم هستم دوست دارم به آنچه اعتقاد دارم عمل کنم!

2: در دوسال پیش به گذاشتن نام کامل خواهران در وبلاگ ها تذکراتی را داه بودم و با گسترش شبکه های مجازی لازم می بینم که باز هم بگویم از این معضلی که برخی خواهرانی که ناخواسته و شاید هم خواسته به این معضل دامن می زنند.

برخی از خواهرانی که به لفظ عامیانه با حجاب و چادری هستند، اصلا متوجه نیستند که فضای مجازی هم مثل دنیایی که در آن نفس می کشند می شود هم گناه کرد و باعث به گناه شد و هم ثواب کرد و هم باعث ثواب بردن شد.

لایک به این حجاب زیبا! دمتون گرم خواهر! +تصاویر

3: این دسته از خواهران ! شبکه های مجازی مثل فیس بوک و گوگل پلاس تا شبکه های وطنی مثل هم میهن و کلوب وافسران و... را با عرض معذرت با قاب عکس دیوار اتاق شخصی خانه شان اشتباه گرفته اند!!!

این دسته از خواهران نمی دانند چه می کنند و از آن طرف ادعای دینداری و با حجاب بودن و یحتمل قریب به یقین ادعای عفیف بودن می کنند !

این دسته از خواهران (دقت کنید! دارم از لفظ خواهر استفاده می کنم و منظورم هر خانمی نیست)  عکس آواتار یا همان پروفایل و صفحه شخصی شان را با آلبوم عکس شان اشتباه گرفته اند.


4: خواهر من ! شاید من نوعی !!! نتوانم در حضور شما و به صورت حضوری ! از زیبایی که خداوند به شما داده و حجاب داشته تان !!! استفاده کنم ! ولی با گذاشتن عکستان در اینترنت ! آیا امثال من و بدتر و بهتر از من ! نمی توانند روزی 1000 بار از چهره ی شما فیض ببرند ؟

آیا نمی توانند در مورد دماغ ! و دهن و احتمالا حجم بدنتان در ذهن آشفته بازار خود ، مبتلا به گناه شوند...؟


5: لطفا برای خود آب باریکه و راه فرار درست نکنید ! منظور بنده دخترانی که از توهم انسانیتشان خارج شده اند و به یقین فکر می کنند می توانند مثل حیوانات برهنه باشند نیست ! منظور من شماها هستید که فکر می کنید عکس با حجاب خود را اگر در اینترنت و شبکه های مجازی بگذارید ، کار خاصی نکرده اید !

انصافا لایک شدن مطالب شما با ارزش تر است و یا عفیف ماندتان ؟

6:لطفا نگویید اگر عکسی از خودمان نگذاریم به عنوان یک اکانت فیک (جعلی) در بین دیگران شناخته می شویم که انصافا اعتقادی غلط و بدون دلیلی است ! آیا من نمی توانم خودم را به عنوان کس دیگری جا بزنم و یک عکسی تهیه کنم که اگر شما در کل موتور های جستجو به دنبال آن بگردید نتوانید پیدا کنید ! فکر می کنید اکانتی که ساختم واقعی است ؟

شما چرا براحتی با ادله ی سبک و بدون پشتوانه ، به صرف این که اکانت شما شخصی به حساب شود و واقعی ! عکس خود را در نمایش هزاران چشم در روز قرار می دهید ! ولی یک لحظه حاضر نیستید که کسی در خیابان به شما به مدت یک دقیقه زل بزند ؟؟؟



7:چند نفر از شما خواهران محجه حاضر هستید یک نفر مثل بنده که با شما در شرع اسلام، نامحرم هستم ، یک ساعت تمام به چهره و ایضا کل جسمتان زل بزنم و شما عکس العملی نداشته باشید ؟

برخی ها از خواهران  هم که مثلا می خواهند از قصه فرار کنند و به عبارتی وجدان خودشان را راحت نمایند تصویر کودکی شان را می گذارند و امان از قوه خیال مردان....

چند نفر از برادران و پدارن شما حاضر هستند که به ناموس خودشان چنین نگاه های مسمومی شود ؟

8: نمی دانم ! شاید برخی هایتان نه ! شاید برخی هاااا ! به دنبال همسر بگردند ! ولی این راهش نیست ! که عکس خودتان را و تاریخ دقیق تولد و ایضا شهر محل سکونتان را در اینترنت مسموم بگذارید تا بختتان باز شود ... این راهش نیست!

لایک به این حجاب زیبا! دمتون گرم خواهر! +تصاویر

بیچاره پسرهایی که دنبال همسر می گردند ! حالا به غیر از آدرس محل سکونت دختر خانم ! و فامیل ها و دوستان و محل مدرسه و دانشگاه طرف ! باید در اینترنت به دنبال این باشند که آیا فرد مورد نظرشان! در شبکه های مجازی و وبلاگ ها و انجمن های مجازی سایت ها ! اکانتی دارد که....

9: برخی ها هم که پایشان را فراتر گذاشته و چهره ی بزک کرده شان را می گذارند! و از آن طرف تند تند مطالب مذهبی پست می کنند !وقتی بهشان می گویید این چه عکسی است و این چه مطلبی ! می گویند چه ربطی دارد !!! 

برخی های دیگر هم لطف نموده اند و از آن طرف غش فرموده اند ! یکسری هایشان میایند تصاویر بازیگران خارجی و ایرانی جنس مونث می گذارند و یکسری هایشان هم تصاویر کارتونی مونث ! و دوباره همان بحث داغ تصویر سازی ذهنی و قوه خیال پسران...

راستی ! برخی از برادران هم کمی در گذاشتن تصاویر شخصی از خودشان دقت کنند به جایی بر نمی خورد...

وقتی ارزش ها مورد تمسخر قرار بگیرند، ارزشی ها هم بی ارزشی را در ظاهر نگه می دارند که مبادا همرنگ جماعت نشدنان باعث عدم آمار بازدید بالا و لایک گرفتن و... اثر منفی نگذارد. خدا بخیر کند ان شاالله...

10:هر قدر که به ارزش هایتان سخت بگیرند، از ارزش هایتان حمایت کنید. باشد که عاقبت به خیر شویم.

همین....

............................................................................................

پی نوشت 1:

برخی ها چه نگران شدند ! آن هم آقایان ! و نه خانم ها ! دلیل دارد ! اولین و مهم ترینش همان آگاهی خانم ها از برخی افکار مردان است. واقعا تاسف دارد...

برخی ها هم که که دنبال دلیل شرعی می گردند : باید به آن ها گفت چه دلیل شرعی دارد که زنی برای افزایش بازدید و یا لایک خوردن در اینترنت ! بیاید از چهره اش استفاده کند ؟ براستی فرقش با زنانی که عکسشان در روی کالاهای خارجی  برای فروش بیشتر چاپ می شود چیست ؟ این نوعی تن .... نیست ؟

چه دلیلی می تواند داشته باشد که زنی خودش را به جاده خاکی بزند و بگوید به من چه که برخی ها به گناه می افتند ؟ چرا بحث آثار گناه اجتماعی را در نظر نمی گیرید ؟ گناه هایی که هم برای فرد و برای طرف مقابلش موجب گناه شود !

واقعا برخی از عکس ها! هرجند مثلا محجبه ! در فیس بوک و... مساله دار هستند.که حکم شرعی اش هم مشخص است اگر بدانید.

باید نظرات خصوصی را غیر فعال می کردم تا می دید برخی ها چگونه تشکر کرده اند و برخی ها از گذاشتن عکسشان پشمیان هستند...,و در نظرات عمومی شاهد هستید که برخی ها تشکر و برخی ها هم نارحت! 

امر به معروف باید گسترش پیدا کند.

باز هم منتظر نظرات شما چه انتقاد و چه پیشنهادی هستم...

باتشکر



منبع :فرهنگ پرواز

اللهم عجل لولیک الفرج...