بخشی از تورات که شماری از مفاهیم بنیادین یهودیت را در بر می گیرد، این است که یهودیان نباید روابط نامشروع و خارج از چهارچوب ازدواج داشته باشند. طبق قوانین یهود فرزند حاصل از این روابط، نامشروع است.


به ادامه مطلب مراجعه کنید...

همه ما می دانیم که جمعیت هر کشوری یکی ازمسائل مهمی است که مورد توجه سیاستمداران آن کشور قرار می گیرد. چرا که جمعیت عاملی برای پیشرفت های صنعتی و اقتصادی محسوب می شود و همچنین بازویی برای ترویج فرهنگ و مذهب است. به همین دلیل است که سیاستمداران به گونه ایی برنامه ریزی می کنند که همیشه کشورشان جوان باشد.

به عنوان مثال در چین اجرای قانون تک فرزندی موجب شد تا جمعیت چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان به سرعت پیر شود و نیروی کار در این کشور کاهش یابد و چنین مسائلی این کشور را با معضل کاهش رشد اقتصادی مواجه کند. به همین دلیل با تغییر در این قانون به خانواده های تک فرزندی اجازه داده شد تا دومین فرزند خود را به دنیا بیاورند و یا یهودیان بر افزایش جمعیت خود بسیار تأکید دارند و برای زیاد شدن نسلشان برنامه ریزی های دقیقی انجام داده اند.

 

یهودیان پرچم داران افزایش جمعیت در جهان

 

یکی از این برنامه های یهودیان تشویق زنان به زاد و ولد بیشتر است. این کار توسط یکی از سازمان های تندرو صهیونیستی  به نام سازمان «زنان در خدمت هیکل» یا «زنان هیکل» صورت می گیرد. یکی از عرصه هایی که زنان هیکل در آن حضور دارد، جنگ و مبارزه جمعیتی در منطقه است که در قالب تشویق به افزایش زاد و ولد در میان زنان یهودی به طور عام و زنان یهودی بنیادگرا به طور خاص نمود پیدا می کند، به گونه ای میزان باروری در میان این زنان به ۸ زایمان می رسد.

مقامات اسراییلی برای رشد جمعیت خود از سیاست های تشویقی استفاده کردند. از جمله کمک هزینه تحصیل فرزندان از سن سه سالگی یا تامین هزینه های پزشکی برای درمان باروری تا چهار بار در سال. زمانی که اسراییل در سال ۱۹۴۸ به وجود تشویق یهودیان خارج از کشور و حتی شهروندان کشور های دیگر برای مهاجرت به اسراییل مورد نیاز بود اما این تدابیر هنگامی که جمعیت رو به افزایش است دیگر از اهمیت کمتری بر خوردار می شود.

 

ادامه کار یهود با نسلی پاک

 

البته برای تکیه کردن به نسل جوان به عنوان یک بازو، باید از سلامت روح و جسم آن ها مطمئن بود. سلامت روح و جسم عوامل متعددی دارد که یکی از این شرایط که بسیار روی آن تأکید شده است نطفه پاک است. بسیاری از کارشناسان مذهبی بر این باورند که یکی از مهم ترین عللی که غرب را به پوچی رسانده افزایش تولد فرزندان نامشروع است. نطفه پاک در بین تمام ادیان ابراهیمی خصوصا دین یهود از اهمیت بالایی برخوردار است. تا جایی که یکی از ده فرمان، یعنی بخشی از تورات که شماری از مفاهیم بنیادین یهودیت را در بر می گیرد، این است که یهودیان نباید روابط نامشروع و خارج از چهارچوب ازدواج داشته باشند. طبق قوانین یهود فرزند حاصل از این روابط، نامشروع است. در طول زمان و تا همین اواخر نیز تعداد فرزندان حاصل از روابط غیر ازدواج رسمی در جامعه یهود، در مقایسه با ارقام جوامع دیگر معدود بوده است. این در حالی است که در غرب اوضاع درست برعکس است.

 

فرزندان نامشروع؛ سبک زندگی غربی

 

با پایان جنگ جهانی اول، در کشورهایی که به واسطه لشکرکشی ها، میلیون ها نفر از مردان جوان خود را از دست داده بودند جمعیت زنان افزایش یافت. از طرف دیگر نیز به دلیل فجایع انسانی اتفاق افتاده ارزش های اخلاقی و مذهبی در بین مردم رنگ باخت. به همین جهت این دو عامل باعث به وجود آمدن نسل فرزندان نامشروع در جامعه غرب شد.

فرزند نامشروع یا به زعم روشنفکرانه با کمی پوشش متظاهرانه “فرزند خانواده تک والدینی”، فرزندی است که یا والد او مشخص نیست و یا از طریق رابطه جنسی نامشروع(خلاف موازین شرعی) موجودیت یافته است.

این نسل نامشروع در دوره نخست بنا به مقتضیات زمانه، چندان مورد توجه قرار نگرفت، اما با تداوم آن در دوره های بعد و نسل های آتی، غرب دچار شوکی اخلاقی شد. با وجود اینکه دولت ها سعی در کاهش شدت بحران اخلاقی فرزندان نامشروع داشتند اما با ظهور مسئله فمنیست این موضوع به حاشیه رفت  و بسیاری از دولت های غربی در این زمینه سکوت کردند.

 

سناریوی دشمن برای تغییر نسل پاک به ناپاک در ایران

 

یهودیان از ابتدا به دنبال این بودند که اسلام را از مسلمانان بگیرند. نقل شده است یهودیان، خانمی از کاهنان یهود را فرستادند که همسر عبدالله شود و نطفه پیامبر آخرالزمان به این زن منتقل شود لذا آن زن هر روز سر راه عبدالله را می گرفت و به او پیشنهاد ازدواج می داد اما روز بعد از ازدواج عبدالله با آمنه، دیگر آن پیشنهاد را نداد، عبدالله از او پرسید چرا این بار سخن پیشینت را تکرار نکردی؟ گفت نوری که در پیشانی تو بود، دیگر نیست. عبدالله ازدواج کرده بود. (ابن شهرآشوب، ج۱، ۲۶)

بنابراین دشمنی یهودیان با اسلام و اهل بیت(ع) پیشینه تاریخی دارد. اما این دشمنی نه تنها امروزه خاموش نشده است بلکه شدت یافته و قالب های جدیدی پیدا کرده است.

آن ها به خوبی می دانند که محبت پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان تنها در دل افراد پاک رسوخ می کند. همانطور که در روایات نیز آمده است، ولد الزنا سه علامت دارد که یکی از آن ها داشتن بغض اهل بیت(ع) است و این یعنی نوعا ولد الزنا در عالم خارج و واقع در مسیر خلاف قرار می گیرد و دوستدار اهل بیت(ع) نخواهد گشت، اهل بیت(ع) پاک بودند و محبت آن ها در دل های پاک می نشیند.

رسول اللّه صلی الله علیه و آله: یا عَلِیُّ، مَن أحَبَّنی وأحَبَّکَ وأحَبَّ الأَئِمَّهَ مِن وُلدِکَ فَلیَحمَدِ اللّه َ عَلى طیبِ مَولِدِهِ، فَإِنَّهُ لا یُحِبُّنا إلاّ مَن طابَت وِلادَتُهُ، ولا یُبغِضُنا إلاّ مَن خَبُثَت وِلادَتُهُ حدیث.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را برحلال زادگى خود سپاس گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.(أمالی الصدوق : ۳۸۴ / ۱۴)

صفحه اختصاصی حدیث و آیات الإمام علیّ علیه السلام: قالَ النَّبِیُّ صلی الله علیه و آله: یا أبا ذَرٍّ، مَن أحَبَّنا أهلَ البَیتِ فَلیَحمَدِ اللّه َ عَلى أوَّلِ النِّعَمِ. قالَ: یا رَسولَ اللّه ِ، وما أوَّلُ النِّعَمِ؟ قالَ: طیبُ الوِلادَهِ، إنَّهُ لا یُحِبُّنا إلاّ مَن طابَ مَولِدُهُ حدیث.

امام على علیه السلام: پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: اى اباذر! هرکه ما اهل بیت را دوست دارد پس خدا را بر نخستین نعمت سپاس گوید. ابوذر پرسید: اى رسول خدا، نخستین نعمت کدام است؟ فرمود: حلال زادگى. ما را دوست نمى دارد، مگر کسى که حلال زاده باشد.(المحاسن : ۱ / ۲۳۲ / ۴۱۹)

بنابراین امروز دشمنان اسلام راه مبارزه با آن را در از بین بردن محبت اهل بیت(ع) از دل های مومنین دیده اند و این کار را با ترویج نسل ناپاک میسر دانسته اند. تا جاییکه که امروز، دشمن در حال ترویج فرهنگِ فروش بچه های نامشروع است.

متأسفانه بچه هایی که از روابط نامشروع زنان خیابانی و یا معتاد با مردان هرزه به دنیا می آیند توسط دلالان بچه ها به خانواده هایی که بچه دار نمی شوند و یا زنان و مردانی که ازدواج نکرده اند و تمایل به سرپرستی بچه دارند فروخته می شوند.

خرید و فروش بچه به غیر از اینکه کاری غیر اخلاقی و ناپسند محسوب می شود؛ مشکلات فراوانی را نیز به همراه دارد. این بچه ها اغلب به دلیل شرایط نامناسب بسته شدن نطفه و تغذیه نامناسب مادر و ناپاک بودن نطفه دچار مشکلات فراوانی هستند که اغلب بعد از مدت ها بروز پیدا می کنند. یکی از مهم ترین مشکلات این کودکان نداشتن حب به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است و این درست همان چیزی است دشمن می خواهد. اما خوشبختانه علی رغم تمام حربه های دشمن اخیراً آمار بارداری در کشور رو به افزایش است. امید است که با بینشی عمیق نسبت به آنچه دشمن برایمان برنامه ریزی کرده است بتوانیم نسلی سالم، صالح و دوستدار اهل بیت تربیت کنیم.

اللهم عجل لولیک الفرج...

منبع:باحجاب