شهید حسین برهانی نژاد:

خواهرانم! در تربیت فرزندانتان بکوشید و حجاب را رعایت کنید، زهراگونه زندگی کنید…..


شهید حسن ترک:

از خواهران خود می خواهم که حجاب اسلامی را رعایت کنند و از برادرانم هم می خواهم که ادامه دهنده راه شهدا باشند و از پدر و مادرم هم می خواهم که اگر می خواهند برای من گریه کنند برای غریبی امام حسین (ع) گریه کنند.


شهید محمد علی توانگر:

“خواهرم! شما با حجاب و برادرم!شما با براداشتن سلاح، از امام و جمهوری اسلامی که حاصل خون بهای شهیدان است دفاع کنید.همچنان که من با خونم نمی گذارم دشمن به همین آسانی به ایران اسلامی تجاوز نماید”.


شهید عباس قلعه زمانی:

ای دوستان و آشنایان، پیرو خط امام و رهبری و دنباله رو راه شهیدان باشید.نگذارید که دشمنان اسلام بر شما غلبه کنند و شما را از بین ببرند.ای خواهران! حجاب خود را حفظ کنید که حجاب پاکدامنی و عفت شماست.

شهید حسین هادی:

خواهرم! تو با حجاب خود، حجابی که پای آن خون شهدای فراوانی ریخته شده باز ادامه دهنده ی راه تمام شهداء از جمله این بنده ی حقیر خدا باش.


شهید مهدی یخچالی:

ای خواهران، این شعر را الگوی خودتان قرار دهید:

ای زن به تواز فاطمه اینگونه خطاب است

ارزنــده ترین زینت زن حفـظ حجاب است

شهید محمد حسن جعفرزاده:

اى خواهرم: قبل از هر چیز استعمار از سیاهى چادر تو می ‏ترسد تاسرخى خون من


شهید غلامرضا عسگرى:

مادرم… من با حجاب و عزت نفس و فداکارى شما رشد پیدا کردم.


شهید على رضائیان:

شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوى‏معنویت و صفا مى‏کشاند.


شهید على روحى نجفی:

از خواهران گرامى خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند، زیرا که ‏حجاب خون‏بهاى شهیدان است.


شهید عبدالله محمودى:

و تو اى خواهر دینى‏‌ام: چادر سیاهى که تو را احاطه کرده است ازخون سرخ من کوبنده تر است.

شهید على اصغر پور فرح آبادى:

.خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بى ‏اعتنایى شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهدشد


اللهم عجل لولیک الفرج...